Väntar..

Nu sitter jag och väntar på att Malins träning ska ta slut för vi ska ut o träffa folk :P Den slutar halv sex så det är ganska långt kvar. Vi har vart ute som jag sa och tagit massor med kort, och tittat på gamla bilder på datan xD Sen gick vi ut lite och köpte choklad, asså fan va vi garva vi frågade om dom hade Marabou cocos. Dom ba kollade och ba äre den här och typ visade degistive. Malin ba nej det där är Marabou degestiv xD Asså det kanske inte låter så roligt men :P
Sen gick vi upp till Magelungsskolan och dansade lite och träffade Dennis och Nader. Sen skulle ju Malin på träning och då gick ja hem ;)
Men bilderna får ni sen för min mobil är på laddning nu och då kan jag inte lägga in.
10 dagar kvar
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0