Sjukt rolig kväll

Det blev hur lyckat som helst på resturangen. Efter min träning så dushade jag där och tog skjuts med Leffe asså Melindas pappa till Skanstull. Och så mötte ja mina älskade brudar där. Det var typ en grekisk resturang och det var jätte mysigt med mycket folk. Jag satt bredvid Julleh och Tove. Vi snackade och garva skit mycket och tog mycke bilder också. Jag och nästan alla andra tog nån spett med fläskfile och klyftpotatis. Det va skitgott ! Sen tog vi glass till efterrätt. Jag, Julleh, Tove och Erika satt och gjorde grimarser lite också.
Det blev i alla fall en lyckad kväll med jättemycket skratt. Jag va hemma vid typ kvart i tio, tio.
Massor med bilder kommer här ;)
Hahah xD
Love ya !
16 dagar kvar
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0