Handboll :D

Heejsan ! Ska bara berätta lite om provspelningen som va igår. Det var tre killar där en som skulle spela min mamma, en som regiserde mig och en som filmade. Först så skulle jag bara spela igenom en scen vanligt sen skulle jag improvisera  en massa och sånt. Men det gick jättebra och det va skitkul ! :D Dom skulle höra av sig om ungefär två veckor. Hoppas jag får rollen tror inte de då men hoppas :P
Idag var de en jätte skön dag i skolan. Framförallt vädret ! Gick bara i kortärmad tröja på vägen hem och jag svettades. På gympan spelade vi fotboll. Jag fick spela me killarna för alla tjejer ville spela på lugna sidan. Aja vi han me bussen precis också så jag kom hem tidigare. Om 20 minuter blir det handboll ! Yeah det känns som jättelänge sen men det var en vecka. Är jätte taggad ! Förresten dom vann guld i helgen grattis tjejer ! :D
Dagens outfit

Tröja under-JC
Midjekjol-Ginatricot
Kofta-Ginatricot
Byxor-Ginatricot
6 dagar kvar
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0