Grattis brudar !

Grattis mina älsklingar hoppas ni haft en bra dag !
Själv har jag vart på handbollsträning den gick jätte bra ! Efter den hade Julleh med sig kladdkaka för hon fyller ju år ida. Men hon hade inga skedar eller tallrikar eller nåt så vi fick gå till Jossan och hämta för hon bor nära. Men de blev lite problem för när vi va där så va ingen hemma så vi kom inte in xD Fan va vi garva så Jossan låna av sina grannar xD Men sen kom hennes föräldrar hem så vi fick lämna tbx grejerna igen xD Aja den var i alla fall god ! :D 
I morgon ska jag först på utflykt me min klass o bada o käka. De ska bli jättekul ! Efter de ska jag träffa Sagis. Vi hittar nog på nå kul som vanligt ;)
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0