10 Maj

Hellu. Nu har jag suttit här hemma ett tag vid datan. Vi hade sovmorgon idag för vi skulle träna o dansa till en konsert. Det gick väl bra men det var jättejobbigt. Efter lunchen hade vi vikare hela dan. Han hette Pär och han hade spelat i svenska landslaget :P Han var fett bra vi fick sluta en halvtimme tidigare också. 
I kväll blir det handbollsträning, länge sen ! Men det ska bli skitkul. 
Nu ska jag berätta om igår. Först spelade jag ju match på morgonen. Sen mötte jag upp Saga i centrum vid typ 2. Vi käka vid donken och gick runt lite sen träffade vi en massa killar, Christan och hans lillebror, Nader, Dennis, och Hassan. Vi gick runt lite sen drog vi till Farsta strand. Vi gick runt lite o snacka och sånt. Sen gick jag och Saga till magelungsskolan och tog lite bilder och sånt. Sen åt vi på grillen och sen tågluffa vi till Skanstull och träffa Alli. Sen gick jag Saga och två till och gjorde lite saker. Sen kom Jimmie också och vi körde basket och sen drog jag och Saga hem. Jag kunde inte ta bilder hela dan för min mobil ladda ur :(
Här kommer ganska många i alla fall ;)
Ja älskar dej !!
13 dagar kvar
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0