1 MAJ

Godmorgon allihopa. Själv är jag ganska trött men jag la mig ganska sent igår. Det blev en lyckad Valborg i alla fall. Jag har träffat massor med vänner. 
Kvällen började hos Tove. Vi åt lite mat och sedan gick vi ner till brasan. Det var ganska mycket folk där men det va ingen som kastade in några grenar så jag och Tove kastade lite xD Efter ett tag kom tjejerna i klassen som var vid en annan brasa lite längre bort. Vi stod lite där och drack läsk, och jag fick se Nattas hål i näsan hon tog igår. Det blev skitfint ! Sen gick vi till en annan brasa där det va fullt med folk, och hög musik. Vi stannade lite där och gick runt. Efter ett tag så skulle alla hem. Jag och Tove stod med Issa och väntade på hennes mamma. Sen gick jag och Tove hem. Vi åt glass , och kex och tittade på lite video klipp sen vi va små. Det va skit kul, jag och Tove lekte doktor och sånt, haha :P
Idag har jag fotbollsmatch klockan halv fyra mor Tyresö. Det är premiär i våran förstalag serie. Annars har jag inga planer, men jag hittar säkert på nåt ;)
Jag och Tove
Jag och Issa ;)
Haha xD
23 dagar kvar
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0