Vinst !

Vi vann ganska enkelt mot Rimbo, med 15-11. Det gick skit bra för mig jag gjorde mål både från kanten och 9-meter. En sak jag irriterade mig på var när Rimbos lagledare sa en ganska onödig kommentar. -Låt dom skjuta dom skjuter ju ändå så dåligt. Asså det är så onödigt ! Han bara skämmer ut sig, blir så irriterad ! Jag vill verkligen gå fram till han och säga något xD
Idag var jag ju med Malin. Saga kom aldrig för hon hade sovit hos några kompisar och hon han inte hit. Men jag och Mali hade i alla fall jätte kul. Vi pratade om gamla minnen, skrattade, jag har verkligen saknat henne. Men på fredag kanske vi ska göra nåt när Saga är med. Nu ska jag äta scones och titta på en film som heter hata göteborg xD Jag vet inte om den är bra, men hoppas.
pussar

Kommentarer
Postat av: Tove

Vi vann med 15-9 XD

2010-03-14 @ 21:37:44
URL: http://beerglunds.blogg.se/
Postat av: Malin

haha jaa! vi hade jätte kul <3 x) haha saknat digg också! puss

2010-03-15 @ 18:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0