Sovmorgon ?

Trodde att jag skulle få sova ut den här morgonen men det ska man inte ha klart för sig. Klockan halv åtta vaknar jag av att pappa skriker på min brorsa om en sak. Och vad hände med sovmorgonen ? Jag kunde som vanligt inte somna om, jag skulle egentligen gått upp klockan tio :S Men nu ska jag inte tjata om det här nå mer.
Jag åker ungefär om en timme. Asså ser verkligen fram emot det här, jag har längtat i några månader nu ! 
Kommer i alla fall sakna bloggandet och mina vänner. Smsa inte till mig, det kostar :S Men nu ska jag väl säga hej då och ha det så bra !
pussar

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag bloggar åt dig Ellen !

2010-03-25 @ 14:30:22
URL: http://beerglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0