Hemma !

Kom hem för ett tag sen. Det är skönt att va hemma har saknat bloggandet men nu är jag tillbaks. Jag har typ sovit hela resan, det tar ju 8 timmar. Det har varit hur bra som helst i fjällen, det har bara vart ganska blåsigt tisdag och onsdag. Vi åkte med Toves familj alla dagar. Jag har åkte både snowboard och skidor, båda är skitkul. På onsdagen åt dom middag i våran stuga. Vi körde tecken och det gick verkligen sämst för mig, jag råkade skicka hjärter tio, jag slog när dom lurades och jag tittade aldrig på Tove så hon kunde inte visa när hon hade par xD Men jag och Tove tog revansch på torsdagen när vi åt middag i deras stuga. Vi har bastat också, vi har ju en bastu i våran stuga, det är så skönt. Vi ska ju till fjällen på påsklovet också och då ska vi åka med en annan familj som vi känner från förut. Längtar verkligen ! Nu ska jag fortsätta att titta på melodifestivalen. I morgon har jag inga planer men jag får väl hitta på något. Bilder kommer sen..
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0