Skönt

Vi fick sluta 15.30 idag istället för 16.30 ! För 10 minuter sen skulle jag egentligen ha slutat. Jätte skönt. Hela skoldagen gick bra för mig plus att maten var god också. Jag gör en spegel på träslöjden, en liten som man kan ha i nessesären. Det var det ända som inte gick bra för mig jag fick typ sitta och göra om och såga hela lektionen men till slut så blev det rätt. Det blev som sagt ingen träning för mig idag, men i morgon är det handboll igen. Snart ska jag börja plugga igen. I morgon ska vi ju lämna in vårt svenska arbete. Juste jag, Lina ( pilota.blogg.se/ ) och hennes mamma ska kanske till Egypten tillsammans i Maj ! Så himla roligt, men inget är bestämt än. I såfall är det på skoltid, skönt att ligga och sola medans dom andra är i skolan. Men nu blir det mellis för mig. 
Bild på mig från i Estland i somras, saknar verkligen sommaren nu !

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0