Rubrik ?

Har kommit hem från handbollsträningen nu. Det gick ganska bra för mig, eller i början gick det jättebra och i slutet lite sämre. Efter träningen hade vi fys och jag hade jätte mycket träningsverk sen igår. Men det klarade jag av. Jag fick bara lite ont i hälsenan, vet inte varför men mamma får väl massera mig ikväll. Har precis ätit mat också, korv och makaroner, gott. Efter maten måste jag plugga igen, så tråkigt, men men. I morgon slutar vi halv fem, så kan inte vara med på fotbollsträningen, eller jag får typ gå tidigare men mamma tycker inte det och jag måste plugga. Jag får inte glömma macka för då kommer jag bli skit hungrig. Kanske skriver ett inlägg innan jag lägger mig. 
pussar

Kommentarer
Postat av: Natta

Haha jag åt också korv med makaroner idag:)

2010-02-22 @ 20:46:28
URL: http://maagnnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0