Mår piss

Mår inte så bra just nu, har ont i halsen, hostar, är hes och mår lite illa. Det känns som om jag sväljer mettall när jag sväljer. Sitter och äter glass nu, för att halsontet ska gå bort. Ska typ äta lite chips från igår snart också :P xD Tess gick för typ en timme sen. Vi har haft det jätte kul. Nu har jag nyss dammsugit hela övervåningen + att jag har fixat i ordning i mitt rum. I morgon drar jag ju till farmor och farfar och sedan till fjällen. Hoppas inte jag mår så här då ! Tove har redan åkt till fjällen hon åkte i morse. Jag har inga planer för i kväll men det blir väl packning och sånt. Tråkigt på en lördag när det är sport lov jag vet men det kan ändå vara skönt. 
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0