Hos Natta

Sitter hemma hos Natta nu med Lina, Hermon. Dom sitter och håller på med Nattas hamster, Teo. Han är jätte söt, hon har en hund också som heter Curry. Skolan var jätte skön, vi fick äta chips och godis på näst sista lektionen, värsta lyx ju. I kväll ska jag vara med Tove, Meron, Lina, Hermon och kanske Natta. Vi ska va hemma hos mig. Titta på letsdance, dansa, snacka och ha skit kul ! Äntligen sportlov nu, så skönt ! På söndag åker jag till min farmor och farfar och sedan direkt till fjällen. Ska snart gå hem för halv sju ska alla komma. Det här kanske blir sista inlägget för idag, vi får se om jag hinner.

Här är Natta och lilla Stella som sitter bredvid mig.


pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0