Äntligen sol

Äntligen är det lite varmare. Det började faktiskt droppa lite vatten från busshållplatsen. Nästa vecka är det sportlov. Längtar jätte mycket. Tove ska vara där samtidigt med sin familj, och vi åker utan mamma för hon ska typ åka kort vasan eller nåt sånt. Men på påsklovet ska vi till fjällen igen och då ska hon med. Skolan flöt på bra. Jag han klart med vårat svenska arbete igår. När jag var klar typ vid tio då kom jag på att vi hade spanska glosor, men jag gjorde dom på morgonen istället. Om en timme ska jag på handbollsträning. Ska bara träna med 97:orna för jag har ont i hälsenan.
Här är några bilder jag tog på vägen hem
   

pussar

Kommentarer
Postat av: Tove

Aa :D

Fina bilder Ellen. Första och andra var finast :)

2010-02-24 @ 17:09:31
URL: http://beerglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0