14 grader ute nu !

Ska vintern aldrig ta slut eller ? I morse var det 23 grader ute på min termometer, men nu har det blivit lite varmare iaf 14 grader. Men en sak är bra med att det är så kallt, vi kanske inte behöver springa på mossen, yes! Det är det värsta med träningarna. Idag i skolan hade vi redovisning på Karl von Linne (stavning?). Jag brukar alltid klara sånt jätte bra, men jag var faktiskt ganska nervös idag, men jag klarade det bra. Tove och Lina kanske va lite bättre då men jag hade mer en dom. Det var makaroner och biffar idag, inte det godaste, men det kommer vara jättegod mat den här veckan (ovanligt). Efter skolan gick jag Meron och Evelina till centrum. Dom skulle fråga efter prao, och själv köpte jag ett par tumvantar. Det är nån som har tagit mina. Behövde inte köpa till mamma eftersom jag köpte dom här för mina egna pengar. Om 25 min ska jag vara nere hos Tove, och åka på träning. Har inte fixat nånting eller ätit så jag får sätta lite fart. I kväll blir det plugg, och samma sak i morgon.
Mina nya vantar
pussar

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E ♥

jag har också såna :)



sv. okej :(

2010-02-22 @ 17:43:02
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ligger typ på 6. Sj??

2010-02-22 @ 19:29:21
Postat av: Maria

Du menar väl 23- grader ?

2010-02-24 @ 15:56:43
URL: http://mariaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0