Vet inte hur jag ska göra ?

Heej ! har nyss kommit hem från en snabb skoldag. Den gick faktiskt jätte sanbbt men jag har vart skithungrig hela dan på grund av den äckliga skolmaten som vanligt ? Det var typ gulaschgryta med ris :S 
Förresten hade vi en sjuk vikare idag på gympan. Han typ trodde att han va bäst på allt. När nån kom på nåt och sa det till honom, han ba jag kom på en ide så sa han den högt för alla vi ba eh ? Sen så körde vi killer boll då kunde bara vi bli kullade och inte han. Sen efter så satt han och snacka om nån buddaboy som bara satt under ett träd i flera år och inte åt eller drack, asså tror han vi bryr oss xD
Aja senare blir det handboll eller fotboll. Jag vet inte hur jag ska göra för den är på grus och mina grusskor är för små. Men annars blir det handboll men nu ska jag byta om, ses ;)
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0