VALBORG !

Äntligen är det valborg. Jag kommer ha skitkul ! :D
Skolan gick bra som vanligt men efter lunchen hade vi nån tävling där man skulle göra roliga teatrar. Det var tre lag och mitt lag kom på att vi skulle va CP-cheerleders xD Haha fan va jag garva ! Asså jag Elias och Evve va cheerledrna och vi skulle göra massa tricks och sånt xD
Efter skolan mötte jag mamma vid frisören och klippte mig det blev faktiskt jätte bra. Efter det så gick vi till gin för jag skulle titta på jeans. Jag hittade två par byxor, ett par chinos och ett par vita jeans. Äöskar dom !
Nu ska jag nog ta en tårtbit från min brorsas tårta för han fyller år idag. GRATTIS BROR ! Hoppas du får en grym födelsedag och blir nöjd med alla presenter ;)
Byxorna
Håret
24 dagar kvar
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0