Så söt !

Asså hunden var skit söt ! Det var en vit pudel. Den va typ ett halv år. Jätte snäll och kelig. Bilder På den kommer hemma ;)det var kul att träffa kusinerna också. Jag kanske ska bo hos dom en vecka på sommaren när ingen är hemma hos mig. Nu ska jag berätta om gårdagen. Det var typ den roligaste dan, Asså garva skit mycket xD jag och simon ramla i liften, jag ramla i skogen typ fem gånger på ett åk och simon bara åkte därifrån xD sen åkte jag simon och Nora en typ karusell eller man håller i rep och sen snurrar man runt :p vi åkte den alltid när vi var små. Jag ramla och tappa skidan medans typ femåriga barn åkte runt där xD shit va jag skratta haha ! Men simon och Nora ramla också. Vi skämde ut oss lite :p Aja det har verkligen vart en rolig resa fast jag har ju saknat alla kompisar också. Vill inte åka hem :(:p Nu har vi väl tre timmar hem sen i morgon har jag fotbollscup ! Hemma kommer bildbomb ;) Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0