Med Julleh

Sitter här med Julia. Hon har sovit här inatt. Vi har badat och har haft jätte roligt men båda har vart skit trötta. Vi somnade när vi kollade på millenium och sen kom min mamma och väckte oss då hade vi missat typ en halvtimme vi ba neej xD
Igår hade vi ju handbollscup. Den som gjorde mest mål vann ju. Egentligen kom vi tvåa för vi förlorade bara en men haninge som förlorade två hade gjort fler mål så vi kom trea i gruppen :S Aja det gick i all fall jätte bra annars eftersom vi mötte fyra 96 lag och vann tre. Jag och Rebecca blev matchens lirare i två matcher så alla som hade blivit matchens lirare i östra fick möta alla som hade blivit matchens lirare i edbo. Alla lag satt och kollade och hejade det var skit kul men vi vann så vi fick en hel korg med godis till laget ! :D Den åt vi ju såklart upp på en gång xD Aja jag tror vi kom sexa i cupen i alla fall ;)
Vi har inga speciella planer för dagen men vi kanske ska baka pannkakstårta :P Tove kanske kommer jag vet inte men vi ska nog gå ut lite också i detta underbara väder :P
 
Tove och Erika på gymmet i östra ;)
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0