Helt upptagen

Heej. Är så ledsen för sämsta uppdateringen men jag har inte haft nån tid. I fredags var det ju först träning och sen fest. Vi kom lite sent till festen eftersom maten aldrig blev jar men efter ett tag så kom jag, Henrik, Tove och Morgan äntligen i väg.Det var en lika dan fest som förra gången. Det blev många danser med killar också. Det var mycket roligare än förra gången. Elin och Carro kom också, skit kul ! Vill gå igen ju :P
När jag kom hem gick jag och la mig på en gång för vi hade ju slutspel idag. Första matchen var mot Gustavsberg. Den vann vi med 13-8. Sedan var det ungefär två timmar tills nästa match. Vi kollade på andra matcher då också för det var andra lag som spelade också. Sen skulle vi möta HK 71. Vi har aldrig mött dom förut för dom kommer typ från Uppsala. Den matchen vann vi också med 14-6. Jag blev matchens lirare ;) Efter den matchen var det långt till vår nästa match som skulle bli den avgörande om vi fick gå till final. Medans så gjorde jag och Elin oss exakt lika dana med kläderna och allting. Det var fett kul :P Jag Erika och Juli körde också nån lek typ när man skulle göra mål på tt ställe och jag vann mot båda dom xD Nästa match var mot Tyresö och den som vann gick vidare till final. Vi vann den med 14-10 eller nåt sånt. Vi blev såklart skitglada ! Vi var ju i final i Eriksdalshallen där alla landskamper går ! Är fett glad att få spela där, vi kommer få möta Tumba. Efter matchen duschade jag och sen satt jag och Tove och hade lite kul med Hannes och Mattias. 
Nu är jag hemma och ska ha en chill kväll. Jag tror att Tove kanske kommer upp ett tag eller jag ner till henne. Men nu blir det mat och laddning tills i morgon ;)
Bilder kommer senare i kväll.
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0