Blää, skola i morgon !

Neej, kommer inte orka skoan i morgon asså :S Aja jag får väl njuta av mina sista minuter som ledig den här veckan. 
Fotbollscupen idag gick rätt så bra för mig. Jag fick spela mitt back fast jag brukar spela offensiv mittfältare. Blev lite nervös därför men Natta hjälpte mig ;) Första matchen var kvart och den vann vi med 5-1. Vi spelade jätte bra. I semin så spelade vi 0-0 så det blev straffar direkt :S Vi hade spelet hela tiden och dom hade typ inte ens ett skott på mål. Vi förlorade men jag satte min straff i alla fall :P Sen var det en till match om tredje pris som vi fick spela på grus, det blev lite problem för ingen hade typ grusskor med sig men det löste sig. Det gick verkligen inge bra och det slutade med vinst på straffar. En tredje plats är väl inte så dåligt i alla fall ?
Nu ska jag krypa ner i sängen för en jobbig men rolig dag i morgon för jag får träffa all brudar i skolan och på träning !
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0