Bäst i Stockholm !

Vi är bäst i stockholm nu ju ! Vi har vunnit alla cuper som går att vinna. Vi vann med 13-11 tror jag asså är fett glad.
Men nu ska jag berätta lite om dagen.
Vi kom dit halv åtta på morgonen och tog ett omklädningsrum. Sedan gick vi ut på en promenad i en halvtimme och hade lite kul. När vi kom in bytte vi om och värmde upp. Sen så fick vi springa in en och en och så ropade dom upp namnen och sen började matchen. Efter första halvlek så ledde vi med 6-4. Vi vann tillslut med 13-11, jag gjorde fyra mål tror jag. Vi hoppade i en ring när vi hade vunnit som vi alltid gör. Sen så fick vi alla priser. Först fick vi pokalen, sen fick alla en varsin tröja där det stog vinnare. Sen fick alla en varsin väska eller bag. Sen fick vi också en medalj, utan snöre :P Jag blev matchens lirare också igen så nu har jag två såna tröjor. Diana blev årets lagkamrat också :D Efter det fick vi ta massa lagfoton, hoppas dom blev bra ! Inne i omklädningsrummet så hade Victor köpt cider och han sprutade på oss i duschen så vissa var helt blöta xD Vi drack upp de på en gång haha :P Sen duschade vi och tittade på andra finaler.
Senare så ska jag ta lagfoto med fotbollen också och efter så ska vi titta på enskedes damlag som har match ;)
Här kommer massa bilder ;)
Promenad innan matchen
Efter i omklädningsrummet
Haha Elin helt blöt, älskar dej !
Det kommer mer bilder men just nu hackar min data
pussar

Kommentarer
Postat av: Elin

NU... :D

2010-04-25 @ 19:34:30
URL: http://alltidjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0