Tillbaks

Nu är jag tillbaks. Har tagit en liten kort paus bara. Tänkte bara berätta om alla dagar ;)
Fredag: Först gick jag ju på bio med Tove och Carro och såg The last song. Den var verkligen sjukt bra, jag börja gråta tre gånger :P Efter den så åkte jag hem och sen direkt till min fotbollsträning. Efter den åkte jag direkt till Hermon för hon hade födelsedagsfest. Det var bara jag, Maria, Meron och två andra tjejer som vi inte kände där. Men dom gick vid sju ungefär. Vi hade i alla fall skit kul. Först tittade vi på lite tv och andra avenyn. Sen gick vi ut och tog massor med bilder. Vi gick till centrum och va där lite och tog bilder och sånt. Sen åkte jag hem med Merons pappa.
Carro :)
Bilder från Hermons fest ;)
Jag och Meron, skit ful på mig :P
Älskar er !
Lördag: Jag hade fotbollsmatch mot bajen som vi mötte förra helgen. Den var ganska tidig. Vi var skit taggade allihopa. I första halv lek blev det 0-0. I andra halvlek gjorde dom först ett mål, sen gjorde vi två mål till 2-1. Sen gjorde dom ett mål till 2-2. Sen när det var ungefär trettio sekunder kvar fick vi en frispark och vi gjorde mål ! Så vi vann och blev jätte glada. Jag var jätte nöjd för jag gjorde två målpassar :P
Efter matchen så träffade jag meron. Vi hoppade studsmatta, gick runt lite i centrum och sen gick vi ut med två hundar som bor vid Hermon. Dom var skitsöta, dom hette typ Adiva och Siggy eller nåt :P Sen på kvällen skulle jag vart med Saga men jag hann inte så ja va med Gustav och Darian på Farsta IP och spelade fotboll. Vi körde blixten och typ vollykick. Sen kom Sebbe och Calle och vi bara körde lite. Sen gick jag hem.
Love u !
Söndag idag: Först hade jag match vid halv ett mot Tungellsta. Den vann vi med 4-0. Jag gjorde ett mål ! :P Sen va det en kille från Sanktan som ville intervjua Rebecca :P Efter det dushade jag och åkte direkt till Farsta centrum sen. Jag köpte en midjekjol från ginatricot. Älskar den ! Kunde först inte bestämma mig om jag ville ha zebra eller leopard men det blev zebra ;) Om ungefär en kvart ska jag åka in till söder för jag ska provspela för filmen ! :D Är skitnervös. men håll tummarna för mig :P
Midje kjolen
En vecka kvar
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0