Jag är sämst

Förlåt för att jag är så dålig på o blogga nu för tiden, men det är ganska mycke med träningar och sånt och jag har tappat lusten till och blogga lite också. Men så lätt ska jag inte ge upp :P
Jag gick till skolan idag i alla fall för jag mådde mycke bättre. Vi fick sluta en timme tidigare så vi slapp matten men vi fick göra en matteläxa i stället som jag och Tove gjorde efter skolan. Jag måste också träna på engelskan. Efter det så tog jag tuben till Enskede och tittade på min träning. Va inte me eftersom jag fortfarande har ont i halsen. Jag och Maja stod mest och snacka och passade och sånt, vi ägde ju på nickar, rekordet blev fyra xD Sen åkte jag hem igen och mötte lite vänner.  Sen gick jag hem och åt och träffade Tove här ute vi gick o hoppade studsmatta och tog jätte fina bilder ;) Nu sitter jag bara vid datan. 
Men här får ni lite bilder från idag ;)
Haha xD
Mina ben ser ganska tjocka ut på den här bilden men :P
17 dagar kvar
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0