Tove gästbloggar igen

Just nu tror jag att Ellen har träning eller är i sitt rum med kompisarna. Jag tror hon har haft en super rolig första dag i danmark med hennes tjejer fast man vet ju aldrig. Tänk om hon har jätte mycket hemlängtan och gråter hela tiden. Fast nej det tror jag verkligen inte. Ellen har aldrig hem längtan och gråter aldrig över sånt där så man kan vara helt lugn ;) Skulle bara medela lite. Okej jag har egentligen inget att medela om men jag skriver bara lite för att hålla bloggen i liv.

puss / Tove

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vadå bilderna där uppe??

2010-03-26 @ 17:23:56
URL: http://magnussonns.blogg.se/
Postat av: En glad Bloggläsare

Hej Ellen. Jag tycker din blogg är jätte bra. Den är väldigt intressant. Jag läser den varenda dag och jag tycker att du ska fortsätta med att blogga. Tror du att du kan skriva lite oftare? Jag önskar att min blogg kommer bli lika bra som din // EN GLAD BLOGGLÄSARE <3

2010-03-26 @ 23:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0