Tisdag

Har precis kommit hem nu, har vart på träning. Det gick jätte bra för mig och det var jätte rolig träning också. Det var inte vår vanliga tränare som tränade oss i dag utan Johannas syster. Hon var faktiskt jätte bra. 
Skolan gick också bra, jag fick MVG+ på mitt svenska arbete som jag tjatade så mycket om förut. Jag är jätte nöjd, för jag har kämpat med det där xD Det var bara träslöjden som inte gick så bra, jag fick göra om hela tiden. När vi skulle hem sen var våran buss typ försenad en halvtimme. Jag blev skit arg och precis när jag skulle gå hem så kom den. Men jag hade bara en kvart på mig att byta om, packa och äta, min träning börjar ju halv fyra. Men jag skriver mer sen för jag ska duscha nu.
Tog den här hos farmor och farfar, den passar inte till inlägget men jag hittade ingen annan bild :P
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0