Tillbaks i bloggandet

Då var man tillbaks igen. Även fast jag inte har bloggat så mycket senaste dagarna har min statistik växt ! Men det är i alla fall skönt o va tillbaks, fast det håller inte så länge för i morgon åker jag till Danmark med fotbollslaget i fyra dagar ! Det ska bli skit kul, men jag berättar mer om det sen ,)
Skolan var jätte skön idag, för vi var jätte få. Men det är alltid skönt o va få. Det var inte lika mycket liv och sånt. Särskilt inte när Morgan, Matte och Gustav inte var där. Det är typ dom som gör allt liv xD I kväll blir det ingen träning för mig för jag har fortfarande ont i halsen :( Det måste gå över tills i morgon ! Jag ska packa i kväll också så har inte så mycket tid för tv eller dator. Men nu ska jag titta lite på tv ;)
Dagens outfit

Linne-Ginatricot
Tröja-JC
Kofta-H&M
Skärp-H&M
Jeanstights-Bikbok

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0