stressigt

Jag har haft en skit stressig dag idag. Först försov jag mig, så jag hade bara en halvtimme och göra mig i ordning, och efter praoen så hade jag en halvtimme på mig att gå hem, äta, packa och klä på mig för att sedan dra till tunnelbanan för träning. Men jag hann med allt och nu sitter jag här oduschad och väntar på att maten ska bli klar.
På dagiset var det jätte kul. Lite roligare en igår. Vi var ju där dom mellersta barnen går. Alla barnen var lite mer lugna här också. Vi la pussel, byggde torn, lekte med bilar och höll på med en deg xD Hela dagen slutade med att jag hade en klunga med barn springandes efter mig, slog mig, typ kicklade mid och drog i min tröja xD Vi ska va på samma avdelning i morgon, undra hur det kommer gå :S
På träningen hade vi bara fys, skit jobbigt. Vår tränare är så hård, men det är bra också. Det är mycket hårdare än med handbollen men det är skönt att det inte är så hårt på handbollen.
Gissa vad, jag tog bilder idag från praoen. Jag ska nog ta lite i morgon också kanske ;)   
pussar

Kommentarer
Postat av: Lina

Alla Barnen: Asso Ellen! Det var därför dom sprang efter dig!! :P :P

Ni får berätta mer om vad ni har gjort på torsdag! :P

2010-03-16 @ 20:11:25
URL: http://littlequeen.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, Ellen är min syrra jobbig ? <3 hon har pratat om dig och Tove jätte mkt, haha

2010-03-17 @ 19:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0