Planer ?

Hejsan allihopa, hoppas ni har det bra på denna sköna fredagseftermiddan ;) Själv sitter jag och har kollat på dubbelliv och vintergatan. Båda programmen är faktiskt jätte bra. Vintergatan låter kanske lite töntigt men det är faktiskt spännande :P
Förresten gick det jätte bra för mig med den där tjejen. Hon är faktiskt jätte rolig och snäll. Hon kommer från Gambia, och hon flyttade typ hit i Januari. Hon ska ha gympa med oss på måndag också tror jag ;)
Planerna för i kväll är inte bestämda. Jag skulle ha vart med Saga och Malin, men Malin kunde inte och nu svarar inte Saga på mina sms så vi får se hur det blir. Annars ska jag kanske gå ner till Tove som ska vara med Julia. Aja nu ska jag väl klicka runt på lite hemsidor och bloggar.
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0