Onsdag

Hello ! Har varit hemma ett tag nu. Tove var nyss uppe och hämtade min skinnjacka, som hon ska få av mig. Den är nämligen för lite för mig, men jag önskar mig en ny när jag fyller år. Skolan i dag gick jätte fort. Det var inga roliga lektioner men allt gick jätte bra. Jag är på toppen humör fast jag är inne i min vecka. Snart ska jag göra kladdkakssmet och äta xD Det är jätte gott, jag brukar inte göra det men var sugen idag. Senare är det dubbel träning för mig, jag ska träna med 96:orna också. Hoppas det går bättre för mig än förra gången i alla fall. Men smeten väntar, skriver när jag kommer hem ;)
Adidaströja-Inter sport
Tröja-Salt
Leggings-Ginatricot

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0