Myskväll

Det tog ungefär en timme att pröva alla kläder på stadium. Det var, t-shirtar, overaller, regnjacka och shorts, och allt skulle man pröva inne i affären där det var helt trångt och fullt med folk. Men jag var nog den som kom först iväg av alla i alla fall ;) Jg köpte en sporttopp också på H&M. Den sitter perfetkt, och jag behöver verkligen en för mina andra är för små. Förrästen så var Eric Saade där från melodifestivalen, och skrev autografer. Hans låt var faktiskt grymt bra tycker jag, och den kom till final också ju. Men nu babblar jag bara på.
Nu ska jag sätta mig ner framför tvn och titta på sveriges värsta bilförare, det är sjukt kul ! Ett tips från mig.
pussar

Kommentarer
Postat av: E L I N

Fin bild ellen ;)

Vem har gjort headern ?

2010-03-12 @ 14:49:32
URL: http://alltidjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0