Lyckad dag !

Det blev en rolig dag i dag med massor av skratt och prat. Filmen vi såg, farsan var faktiskt jätte bra, ni borde se den. Vi skrattade jätte mycket, särskilt Tove xD Innan filmen gick vi runt lite i stan också och jag köpte tre par trosor och ett midjeskärp. Är nöjd med mina inköp. Ibland kan jag ångra mig jätte mycket, men inte den här gången. 
Träningen gick inte alls bra för mig. Jag kände mig helt ovan, kastade bort massor av bollar och gjorde dåliga pass men vi får hoppas att det går bättre på onsdag. Stämningen var i alla fall på topp, alla snackade och skrattade när vi stod och vänta. Skola i morgon men vi har sovmorgon som tur är. Efter skolan ska jag kanske till centrum och kolla på mobil, om jag hinner jag har ju träning. Jag fyller ju år om mindre en två veckor ! Jag önskar mig en mobil då, min som jag har nu är verkligen sämst. Men nu ska jag titta på spårlöst på tv 3, kolla in.
Mitt nya skärp, 49.50 på H&M.
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0