Längtar

Heej ! Det blir fest för mig i kväll ändå. Alla tjejer i klassen ska gå förutom Issa, Evve och Natta. Jag längtar verkligen. Jag vet vad jag ska ha på mig och allt, det ska bli jätte kul, hoppas jag i alla fall !
Skoldagen var jätte skön, men fredagar är alltid jätte sköna. Den bästa dagen, förutom lördag och söndag då. Efter skolan gick jag och Maria till centrum. Jag prövade en skinjacka och vita converse som jag önska mig när jag fyllde år. Jag kom hem exakt klockan fyra, och nu har jag bara suttit och glott på tv. Skriver innan jag går.
Förresten jag måste bara tacka Tove för headern, den är jätte fin ! Tack, tack, tack älskar dig !
Hennes blogg hittar ni på beerglunds.blogg.se.
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0