Heejj Heejj :))

Imorgon kommer Ellen hem tror jag. Då måste jag träffa henne fast jag vet inte vilken tid så XD Måste smsa henne när hon kommer till sverige. Idag har hon säkert tränat, varit med alla och skojat och sånt man brukar göra. Alla kanske inte vet vad man brukar göra för ni inte går på någon sån sport men jag orkar inte skriva allt man gör och så :P Men just nu så tror jag att hon sitter i sin säng och lyssnar på musik XD Haha, aja orkar inte srkiva mer. Kolla in min blogg, KLICKA HÄÄÄÄÄÄR !!!!!!!!
Ellen är inte så farlig på denna bild men kolla mig :O Bjuder :)


puss / Tove

Kommentarer
Postat av: S A G A

söötisar :D ♥

älskar er två <3

2010-03-28 @ 12:44:39
URL: http://sagalinness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0