HEEEEMMAAA !

Är hemma nu ! Jag har verkligen haft grymt kul med mina underbara brudar. Det kunde inte ha blivit en bättre resa förutom vädret. Det regnade en dag, men annars var det bra. Asså det är verkligen skillnad på vädret i Danmark och här. Där är det jätte varm och ingen snö, så lyxigt, jag vill också ha det så !
Det var i alla fall kul att se alla tjejer på perrongen på torsdagen. Det hände bara en liten olycka. Mimmi svimmade :S Jag tyckte så synd om henne ! Mitt på centralen och alla samlas i en ring runt henne. Hon kunde inte följa med heller utan hon fick åka in på sjukhus :(
På tåget satt jag bredvid Hedda. Vi gjorde lite uppgifter och så och hade skoj. Det tog ungefär fem och en halv timme dit. När vi var framme åkte vi till Bröndby där vi skulle bo. Det var ungefär ett hotell, och det var jätte fint. Jag sov med Hedda och Alex. Vi fick värsta dampskratten för att Alex gjorde massa saker xD
Nästa dag hade vi träning och tränings match. Vi vann matchen med 10-3 och jag gjorde ett jätte snyggt mål ;) Jag spelar offensiv mittfältare. Det är jätte kul. På kvällen "flyttade" vi till ett fritids som vi sov på i två nätter.Det var jätte hårda madrasser men jag kunde somna i alla fall. Nästa dag hade vi en till tränings match mot ett annat lag och där vann vi med 10-0 ! Maten där va så äcklig förresten. Vi fick kebab två dagar i rad och köttet smaka skit! Helt salt och senor i :S Senare hade vi träning igen som var jätte rolig. Och sedan duschade vi. På kvällen skulle vi vara 4 grupper och göra teatrar om mat och vad man ska äta. Det var så himla roligt för alla var så roliga, garvade skit mycket xD Sedan körde vi pingis och det gick jätte bra för mig, jag vann i finalen mot min tränare xD. Nästa dag tog vi en promenad och packade sedan var det i väg hem igen :( Hemresan gick lite fortare kändes det som. Jag satt bredvid Hedda igen men vi gick mest runt.
Det har vart en jätte rolig resa tack alla som var med !
Nu ska jag sova, bilder kommer i morgon eller på tisdag ;)
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0