gästblogg

Som jag sa förut så ska jag blogga under dagarna Ellen är borta. Jag vet ju inte vad hon gör och kan inte smsa eftersom hon är utomlands men jag kan chansa lite på vad hon gör eftersom jag vet att hon är på fotbolls läger som ni alla andra också vet också men jag har ju varit på läger förut så jag vet ju lite vad man gör och så ;)
Just nu kanske hon är innne på sitt rum där hon ska sova eller busar med alla andra tjejer. Eller så kanske hon har träning fast jag tror inte det XD
Aa jag kommer inte skriva någo mer inlägg idag men imorgon skriver jag här igen :D
OMG ! Hittade en skit gammal bild på Ellen på denna dator. Den är tagen i fyran tror jag (nästan helt säker) när Ellen hade lugg :D Nu kan jag passa på att lägga in lite gamla bilder på Ellen. Men inte allt för gamla och när hon ser helt galen ut men hon får bjuda lite på sig själv ;) XD


puss / Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0