Gårdagen

Hello ! I går bestämde vi tillslut att jag skulle vara med lilla Saga. Jag mötte henne vid rondellen, och sedan gick vi hem till mig. Det blev en skit rolig kväll, vi skrattade och skojade. Vi gick in på en blogg som vi satt och skratta åt i typ en timme xD Vi är så taskiga Saga, haha xD Sedan gick vi ut och gjorde lite roliga saker, haha, och sedan gick vi och plingade på Tove som var med Julia. Vi stod och snacka lite med dom och sedan gick vi hem och tog lite kort och tittade på Lets Dance vem som åkte ut och det var Willy, Yes ! Han var SÄMST ! Vid typ elva gick hon hem.
 
  
Ellen och Saga bjuder
Idag så hade jag handbollsmatch mot Tyresö. Jag kan inte säga att jag är så nöjd, men vi spelade och kämpade på. Det blev oavgjort, vi ledde hela matchen asså ! Det är så orättvist, för dom spelar så fult, jag fick skit många smällar ! Jag blev jätte sur men det går ju över.
Bara nån bild

pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha gaaaaash, shiiit vad seexig man är då :O ;)

2010-03-23 @ 21:55:33
URL: http://sagalinness.blogg.se/
Postat av: Anonym

men vill du göra ngt på fredag, kanske typ du, jag och malin? :D sneeeeeela :D ♥♥♥

2010-03-23 @ 21:56:18
URL: http://sagalinness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0