Förlåt

Förlåt för dålig uppdatering av mej men jag har inte haft nån tid på hela dan att skriva. Jag åkte på träning direkt från skolan och jag kom hem för nån timme sen. Skolan var väl som vanligt, ganska skön faktiskt förutom elevens val sista lektionen men jag gick tidigare.
Vi hade fys på fotbollsträningen. Det gick bra, det kunde ju gått bättre men det kan det ju alltid ;) Jag orkar faktiskt mycket mer nu än förut.
I kväll är det Desparite Hosewifes (stavning?). Måste kolla! Skriver nog ett inlägg sen. Förresten pappa har inte kommit på hur man laddar in bilder till min data så ni får tyvärr vänta ett litet tag till för bilder om jag inte tar kort med kameran.
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0