Färdig tränat för i kväll.

Nu var jag klar med träningen. Det gick jätte bra och vi körde roliga övningar. Man skulle välja en varsin låt också för vi har slutspelet för serien och då ska vi göra en skiva. Jag tog Rude boy. Den är faktiskt jätte bra. 
Juste måste bara tacka Tove för att hon har bloggat medans jag var borta och för örhängerna jag fick i dag. Dom var jätte fina ! Jag kommer börja använda dom mycket nu ;) Tyvärr så kan jag ju inte lägga in bilder än som ni vet, blir så irriterad !
Nu sitter jag och glor på svenska hollywood fruar, men det börjar nog nu skriver nog inge mer, GODNATT !!
pussar

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag LÄNGTAR också till Egypten!!!

Och Det är jag som har gjort header.

XD Kyss

2010-03-30 @ 05:05:32
URL: http://littlequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0