:(:)

Jag har två saker att berätta en rolig sak och en tråkig. Den tråkiga är att min stistik har sjunkit med 13 besökare idag :O Jag vill inte att den ska sjunka xD Men älskar er som läser min blogg, även om det inte är den bästa :P
Den roliga saken är att träningen var jätte skön och rolig idag. Kanske inte en sån jätte intressant sak men den var jätte skön. Vi behövde bara springa två varv på mossen, för vi var bara fem 97:or där idag. Resten var 98:or. 
Men nu ska jag titta på slutet av familjen annorlunda som typ alla tittar på känns det som. Jag vet inte om det är så men det känns som det :P Senare är det spårlöst också. Hoppas det är bra i kväll. Jag skriver kanske senare ;)
Lite mörka bilder men min kamera är typ sönder
 
pussar

Kommentarer
Postat av: Theresé

Tack så mycket :)

2010-03-15 @ 21:01:08
URL: http://mta.blogg.se/
Postat av: Tove

Haha XD

2010-03-16 @ 16:48:34
URL: http://beerglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0