Äntligen helg

Godmorgon alla. Vaknade för typ en timme sen. Jag hade tänkt att titta på 96:orna spelar i östra klockan tolv typ, men jag orkade inte. Jag och Saga skulle egentligen göra nåt men hon skulle spela lazerdoom med sitt lag. men i morgon kanske det blir nåt. I dag har jag inga planer förutom på kvällen då vi ska äta middag hos mammas och pappas kompisar och deras familj. Är det nån som vill göra nåt är det bara att smsa.
I går var jag ju på fest. I börjar var det helt dött, ingen dansade alla bara stod och snacka. Sen efter ungefär en timme började alla dansa jätte mycket, och det var full fart ända tills det slutade. Det var verkligen jätte kul. Jag hade egentligen tänkt gå efter en timme men jag var kvar i fyra timmar tills det slutade xD Tack för en grymt kul kväll mina underbara tjejer !
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0