Äntligen hål !

Äntligen har jag tagit mina efterlängtade hål i öronen. Det gjorde ganska ont faktiskt men det går ju snabbt. Jag gick med mamma efter skolan. Jag tog ett silvrigt uppe på örat och ett blått nere. Båda sitter perfekt tycker jag inte för högt och inte för lågt, men man får ju välja ungefär vart man vill. Hålet där uppe fick jag betala själv för mamma tycker inte att jag ska ha där egentligen :P 
I kväll är det handbollsträning. Först med 97 och sen med 96 men jag vet inte om jag ska träna 96 för jag känner mig ganska trött och utsliten. Jag har ju tränat fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag och sen idag så vi får se. Men  nu ska jag äta och träna på gloser ;)
Mitt öra är helt rött där uppe som ni ser :P
Blev det fint ?
pussar

Kommentarer
Postat av: Natta

Good ellen;) Vart tog du??

2010-03-31 @ 20:54:26
URL: http://magnussonns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0