Alla dagar

Lördag. Jag va med Julleh hela dan som jag sa. Vi gick till coop, ringde lite och bakade. Kladdkakan blev jättegod, vi åt ju den efter träningen på min födelsedag ;) Klockan 9 åkte jag ungefär hem. 
Haha Julleh xD
 
Måndag, födelsedag. Familjen väckte mig vid kvart i sju och kom in med presenter, kort och annat. Jag fick nästan allt jag önskade mig, blev skitglad ! Senare gick jag som vanligt till skolan. Jag kunde tyvärr inte ta med min nya mobil eftersom den var på laddning :( I skolan fick jag många grattis och grattiskramar. Vid maten sjöng tjejerna i min klass för mig och alla glodde xD Men jag blev i alla fall jätte glad. Efter skolan hade vi ju träning och där fick jag också många grattis :D Efter träningen åt vi ju kladdkaka och sjöng och alla glodde då också :P När jag kom hem åt jag tårta haha, men den var jätte god, vi fixade med min mobil och alla mina presenter också. Det blev en skit bra födelsedag, som jag inte kommer o glömma. Tack allihopa för allting !
Mina presenter
Mascara
Björnborg
Örhängen
Toffsar och hårspännen
Pengar (400)
Skinnjacka
Vita converse
Mobil (Sony Ericsson w995 silver)
 
Tisdag. Vi hade sovmorgon,skönt ! Jag kunde använda massor av mina presenter. Mobilen, conversen och skinnjackan. Allt satt perfekt och jag var på toppen humör. Conversen lyste bara lite mycket xD Det gick bra i skolan och alla ville såklart se på min mobil. Efter skolan gick Tove hem till mig och vi åt tårta xD Senare åkte jag och kollade på min träning, jag var inte med för jag har ont i halsen :( Men jag skriver mer i morgon !

Bilder från min mobil kan jag inte lägga in än för vi har inte installerat.
Ps:Förlåt för dålig uppdatering !

pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

gratis i efter skott :D

2010-03-24 @ 14:00:53
URL: http://isvm.blogg.se/
Postat av: bella:3

tycker du :D din med:D

2010-03-24 @ 16:46:25
URL: http://isvm.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. haha det är klart du kan berätta hur du vill ha det imorgon !

2010-03-24 @ 18:36:34
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0