Onsdags kväll

Nu är jag tillbaks från spelarmötet. Det gick jättebra faktiskt, vi pratade om uttagningar och lite om att byta kant ;) Jag fick skjuts hem av Emmas mamma sen.
Jag fick tacos till mat, godaste maten enligt mig ;)
Nu sitter jag och kollar på Anna Anka söker assistent. Asså det är vrkligen underhållande men själv så hatar jag henne :P Hon tror att hon är bäst och sånt, värsta divan.
I morgon blir det vanlig skoldag förutom att vi ska titta på teater och låna böcker. Egentligen ska vi vaccinera oss men jag kan inte för ja tog nyss mot Hepatit A och B och det måste vara två veckor mellan sprutor så jag får väl ta nån annan gång :S Efter skolan är det ju fotbollsträning direkt efter skolan också så det blir inget bloggande förns senare.

pussar

Kommentarer
Postat av: E L I N

Aaa as god sund för dej !!!!

Asås abo fett lyx om ni hade fått biljetter jag hade typ blivit as arg på dej då :P XD

2010-04-21 @ 21:04:58
URL: http://alltidjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0