Förlåt !

Förlåt för sämst uppdatering men jag har ju inte vart hemma på hela dan.
Skolan var jätte rolig, förutom lektionerna då. Vi hoppade hopprep på rasten för första gången. Det gick sämst för mig då men :S Har tagit massa hopp bilder men jag kan ju inte lägga in på den här datan, sitter ju vid Simons ;) Efter skolan drog jag direkt till tuben till min fotbollsträning på enskede ip. Jag var där lite innan , och blev fett sur för alla omklädningsrum var låsta så jag kunde inte byta om xD Efter träningen hämtade Agneta upp mig och vi drog till Farsta hallan för mattchen mot GT Söder, killarna. Det gick fett bra men vi förlorade med 26-24 :( Orättvist tycker jag, haha :P Vi tog ett foto med dom sen också. Efter det så följde jag Julleh till bussen och hon fick min present också, det var örhängen ;)
Nu har jag gjort matte läxa nere hos Tove och tittar typ på cribs eller nåt på MTV.
Aja säger god natt nu ! ;)
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0