Rolig dag

Det har vart en jätterolig dag. Det har hänt massa saker och sånt. Första lektionen hade vi Forsi, våran syslöjdslärare som alla hatar. Efter den så hade vi pennkrig asså alla ritade på varandra. Som tur va så fick jag inget på mig men många andra fick xD Vi fick pannkakor till lunch, skitgott ! Jag åt sex stycken xD På rasten så hoppade vi hopprep och vissa kastade kottar på bilar, asså vissa bilar stannade och alla bara sprang xD Dagen gick i alla fall snabbt. 
Sedan åkte jag direkt till träningen och träffade Mickis på vägen som tur va. Det va jätte jobbig träning men också rolig. 
Men nu sitter jag i alla fall hemma, har lite glosor att göra men det tar bara tio minuter. I morgon blir det Valborg, min brorsas födelsedag. Kvällen ska spenderas nere hos Tove med vänner och familj, hoppas det blir en lyckad kväll i alla fall.
Pennkrig xD
Haha kottkastning, alla prickar på vägen är kottar :P
Hopprep
25 dagar kvar
pussar

Kommentarer
Postat av: Tove

Haha XD

2010-04-29 @ 20:26:16
URL: http://beerglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0