Inte alls kul

Det var inte kul att träna med 96:orna. Har precis kommit hem och käkat. Jag och Emma tränade ju med dom, asså vi måste göra det i två veckor sen är det två andra från vårt lag i två veckor. Det var helt flamsigt och jag blev inte alls trött eller varm, jag frös rättare sagt hela träningen. Aja det är ju bara två veckor i alla fall. Men i morgon ska vi i alla fall träna med vårt lag.
Skolan var skön förutom matteprov ju men det gick faktiskt jätte bra. Eller jag kunde inte sista talet men dom andra kunde jag. Vi får hoppas på ett MVG i alla fall ;) Förresten på rasten så hoppade dom flesta hopprep har lite bilder på det ;) Nu ska jag nog sätta mig och kolla på våran final, alltså i team sportia den finns på Tumbas hemsida tror jag.
Lite suddig
Haha Gustav :P
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0