Tråkit

Nu är jag hemma igen har vart på "fest". De va fan ingen fest ingen va där inne alla va ute så det blrv mer som en kväll man bara hänger runt med andra. Aja det blev en misslyckad fest i alla fall. Efter så följde jag med Saga hem lite men sen åkte jag hem igen.
I morgon berättar jag om idag också. Men först på morgonen har jag fotbollsmatch och sen ska jag träffa Tove. Föresten Saga fyller år i morgon ! :D Ska fråga Tove om vi bara kan träffa henne och säga grattis ;)
Nu ska jag dricka te och ta en macka sen ska jag prata med Saga i telefon vi har mycke o prata om :P
2 dagar kvar
pussar

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det stavas tråkigt!!!!!!!!

2010-05-21 @ 22:32:05
URL: http://magnussonns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0