Nu blir de packning

Heej allihopa ! Nu har jag vart runt lite här i stockholm. Nej då men jag trodde att min träning började halv fyra men den började halv sju... Så jag åkte ända till Enskede IP och då kom jag på att den började halv sju. Så jag fick åka tillbaks igen :P 
Skolan var bra annars vi fick sluta tidigare för våran lärare var inte här. Skönt ! Efter skolan gick jag och Issa till centrum och handlade mat och godis till tältningen i morgon med klassen. Jag Issa och Tove ska bo tillsammans. Jag kanske inte har berättat om den men jag ska ut och tälta med klassen torsdag till fredag. Vi ska cykla till nån skog och laga egen middag, bo i tält och paddla och sånt. De ska bli skitkul !
Det är de jag ska packa till ;) Hoppas det går snabbt för jag ska på träning om en timme ungefär. Så ingen blogg på två dagar, eller jo kanske på fredan ;)
Bilder på mej och Mickis
Jag och Tove igår ;)
4 dagar kvar
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0