Bilder från Egypten !

Här kommer MASSOR av bilder !!
Lina på Arlanda ;)
Vi på flyget :P ;)
Två bilder från flygplanet de va skitfint !
Haha ja o Lina i poolen första dan :P :D
Hotellet va skitstort !
Från hotellrummet ;)
På balkongen ;) :P
Utanför hotellet ;)
Hahah :P
Lina o Martina :P
Haha Lina xD
Snyggaste brudsen ;) :P
Vi red kamel på torsdagen och va i beduintält och sånt i världens största sandlåda Saharaöknen ;) :P Asså beduiner är typ ett folk som lever i öknen för dom vill inte leva som oss :P
Asså de ee bara bilder på mej men de ee för Lina hade min kamera o jag hennes då tog vi kort på varann ;) :P
Haha Linas kamel som hon döpte till typ Baddy xD
Haha Lina :P
Mee ;)
Ett beduintält ;) :P
Vi bakade nåt skitgott bröd !
Haha barndisco ;) :P
Ja o Lina gjorde tatueringar ! Här är min en skorpion ;)

Linas ;)
Sista bilen i Egypten !
Det blev ganska många bilder då men jag tog över två hundra så de ee svårt o välja ;) :P
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0